شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

او همه جا هست ...

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۲:۴۰ ق.ظ
سلام دوستان! اون موقع که هی از دیگرون مطلب میذاشتم میگفتید از خودت بنویس ! حالا این پست از خودمه ، پست قبلی هم از خودم بود ، به خدا !!!                                               **** به آسمان نگاه کن ،  خدای مرا ببین ....آبی بیکرانش را ........وسعتش را........ این خدای من است ......بزرگ و بی انتها ... به کوه نگاه کن ،  خدای مرا ببین .......عظمتش را ...........استقامتش را ..... این خدای من است ......عظیم و مستحکم ... به آب نگاه کن ، خدای مرا ببین ........زلالی اش را .......... پاکی اش را ....... این خدای من است .....پاک و طاهر..... به گل نگاه کن ..... گل را ببو .....آن را لمس کن .....خدای مرا لمس کن ...... این خدای من است ....گوشه ای از زیبایی او ........جلوه ای از قدرت او ...... انتخاب با تو .... به هر چه می خواهی نگاه کن ........هرکجا رنگ و بویی از خدای من ندیدی ،خبرم کن .....                                                                    " شاد و درخشان باشید "
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۵/۰۲/۲۳
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی