شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

به تو فکر می کنم

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۸۷، ۰۸:۰۷ ق.ظ
" یا قدیم " به تو فکر می کنم و به دلم که خدا خوب به  دل تو گره اش زده  و به تمام نبودن ها ... و به این که چرا غروب های پاییز این قدر دلگیرند ... صدتا فرهنگ لغت از ده تا زبان مختلف روی میزمه ، صد تا قاب گل خشک به دیوار اتاقمه و یک کپی ناشیانه از مونالیزای مسخره که لبخند مسخره ترش منو یاد چشمای تو میندازه ، یاد اون نگاه آخر که آخرش نفهمیدم یعنی " میام " یا ... به تو فکر می کنم و به این که به چه زبونی به تو بفهمونم که " دلم ، برات تنگ شده " ...                                                   شاد و درخشان باشید                                                           خودم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۰۳/۰۴
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی