شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی
با خودم می گفتم نهایتا 200 صفحه است ، بیشتر نیست . می خونمش یه صبح تا شب ،تمومش می کنم . اما نبود! 200 صفحه نبود.دقیقا دو روز قبل از کنفرانسی که فقط با هدف به فعل رساندن توانایی های بالقوه من بدون هیچ هماهنگی اضافی توسط دوستانم طراحی شده بود من موندم و حدودا 500 صفحه از کتاب ژئوپلیتیک گرسنگی- انسان گرسنه - ! کم آوردم ؟ هرگز. خوندمش! خط به خطش رو! ارائه هم دادمش! چه ارائه ای! شما که اونجا نبودی ، اما خودم که بودم ! خوب می دونم چکار کردم ! پس : مرسی خودم جان ! *با تشکر از حنانه ای که همه چیز زیر سر اون بود!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۸
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی