شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

یک اول ِ اسفند ِ دیگر

دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۳۰ ق.ظ
اول اسفند واسم روز مهمیه،حتی اگه تو بهم تبریک نگی.اول اسفند روز مهمیه برام چون روز تولد این وبلاگه . روز تولد "شب تاب و شازده کوچولو" که بعدها اسمش شد "شب تاب" و از امروز می خوام اسمش رو دوباره عوض کنم و بزارم " شب تاب ، خورشید ِ کف ِ بشقاب "!!! توی این مدت بارها و بارها قالب وبلاگم رو عوض کردم و امروز یه بارِ دیگه هم این کارو می کنم! خوشم میاد از اینجا چون تقریبا هر بلایی که دلم بخواد می تونم سرش بیارم ! چون مطابق حالم می تونم و باهاش رفتار کنم ! چون بهش دل بستم . بهش دل بستم چون اینجا هر چی بودم خودم بودم ، چون تو اینجا رو می خونی،چون... چه فرقی می کنه؟؟تو فقط بیا و بگو : " تولدت مبارک "
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۱
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی