شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

حرف هایی که هیچ وقت ...

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۱۵ ب.ظ
خب،همه ی قصه ها که گفتنی نیستند.بعضی ها دیدنی اند و بعضی دیگر به شدت بو کردنی! مثل    قصه ی اشک های من و دوربینی که زوم کرده و دست بردار هم نیست ! یا بوی نبودن تو ، که همه جا را پر کرده بود... همه چیز "خوب" بود ولی ... دوست نداشتم آنجا باشید.نه به خاطر اینکه دوستتان ندارم.نه به خاطر اینکه خجالت زده می شوم از بودنتان.نه به خاطر اینکه ... فقط،دوست نداشتم باشید.چشم های شما،من را از من می گیرد.حضورتان اینقدر پررنگ است که خودم را فراموش می کنم ، کم رنگ می شوم.کم رنگ و کم رنگ تر ، آن هم درست وقتی که دارم سعی می کنم ، باشم ...   هنوز برای نوشتن از اصل ِ جشن،زوده انگار...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۱
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی