شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

نامه به خورشید 1

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۳۸ ب.ظ
گوش کن خورشید!میشنوی صدای گنجشکا رو ؟ دوباره جیک جیکشون پیچیده تو کل ِ دنیا ! انگاری داره بارون ِ جیک جیک میاد از آسمون ِ  خدا ! جای مامان خالی.اگه بود ، هیچ گنجشکی تو شهر گشنه نمی موند ... بابا میگه من با همه فرق دارم.یعنی با بقیه بچه هاش فرق دارم.راست میگه خورشید؟ راست میگه ؟ هزار بار تو آینه نگاه کردم ، صد هزار بار خودمو بررسی کردم ، یه بارم خودمو تو چشمای تو تماشا کردم، ولی هیچی ندیدم! شاخ ندارم به خدا ... د ُم هم ندارم ... مث همه نفس می کشم ، مث همه کار می کنم ، مث همه خسته میشم ، مث همه داغون میشم ... . منم آدمم خورشید ، مث همه . به خدا منم آدمم ... به نظرت این گنجشکا دارن شعر می خونن یا فحش میدن به گربه سیاهه ی روی دیوار؟ می دونی چیه؟ کاش تو هیچ وقت یاد نگیری قول هاییو که بهت میدم ، گوشه ی ذهنت نگه داری! کاش همیشه همین طوری فقط بشنوی و بشنوی ... ، گاهی هم بگی "اوهوم " ، گاهی هم جیغ بکشی ، گاهی هم قهر کنی ،گاهی هم لبخند بزنی ... ولی هیچ وقت یادت نمونه که بهت چه قول هایی دادم! کاشکی یه روز دلت بخواد هیچی ندونی،خورشید ... منم آدمم خورشید.کی میدونه؟شاید اگه یکی دستمو میگرفت ، اینجوری نمی موندم پا در هوا ، اگه یکی بود که بهم می گفت دوستم داره ، باورم میشد که میشه قند خورد با چای ِ تلخ ِ زندگی ... کی می دونه؟ تو میگی که می دونی ! ولی باورم نمیشه که بدونی ، خورشید . باورم نمیشه! اگه جای تو بودم ... می... خوای ... می خوای دیگه با هم حرف نزنیم ؟ ... راستی ، تو فکر می کنی گنجشکا هم کوچ می کنن ؟؟ ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۳
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی