شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

من از تو نویسنده ام مامان!

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ
نظر واقعی ام درباره مامان ها بهتر است بماند برای خودم. بماند تا وقتی که خودم مامان شدم و فهمیدم یک من ماست چقدر کره می دهد. اما یک سری نظرهای عمومی تر هم دارم. مثلاً اینکه مامان ها شاخ و دُم ندارند. عوضش صد تا صد تا چشم دارند. و اینکه بوسیدن مامان ها خیلی کیف دارد! تا حالا سر به سرِ مامان ها گذاشته اید؟! آنها را خندانده اید؟ قلقلکشان داده اید؟! تا حالا با مامان ها نشسته اید و از آنها خواسته اید که از خواستگارهایشان برایتان تعریف کنند؟! تا حالا سعی کرده اید دنیای مامان ها را کشف کنید؟ امشب، به چشم های مامانت خیره شو. به زنی که تو را به دنیا آورده. سعی کن بفهمی که چقدر به او شباهت داری. سعی کن این معما را حل کنی. **** من تولد شما رو به شما و همه ی کسایی که دوستتون دارن تبریک میگم خانومِ طاهره. مبادا ما رو از یاد ببرید...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی