شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

صبح دل انگیزِ یک روز تعطیل پاییزی

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

صبح با مهربانی بیدارم کرد. یک جان هم چسباند کنار اسمم. در مورد مقدار خوابیدنم چیزی نگفت، در مورد اینکه پس کی می خواهم خانه را سر و سامان بدهم هم، حتی بی عرضه بودنم را هم یادآوری نکرد.
داشت باورم میشد که دنیا تصمیم گرفته است جای بهتری بشود، که همه چیز لو رفت.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
شب تاب

نظرات  (۵)

سلام!
خوبی چه خبرا اینجا چی کارمیکنی؟
همه خوبید؟ نتونستم جواب یکی از نظرامو توی او ن سایتت بخونم!
حالا عیب نداره!!!!!!!!
تو محلمون عاریسیه!(عروسی لرا)
منم میرم مهد!
خخخخ!
خبرام تموم شد.
فعلا......
پاسخ:
سلام ناقلا
تو از اینجا هم سر در آوردی شیطون؟!
بلاگفا خراب شده. هی مطالب و نظرها رو حذف میکنه. اعصابم خرد شد وبلاگمو منتقل کردم اینجا. بین خودمون بمونه ها!!


واقعا میری مهد؟
حقوق می گیری یعنی؟
همون جا که الهه میره؟
چه عالی...

سلام!
اره یه هفتس میرم!
نه اونجا که الهه میره نیست جایه دیگس خییییلی حقوقش کمه!
از ساعت 7 باید برم تا 1.
تو چمکنی دیگه؟
پاسخ:
به سلامتی!
اشکال نداره که حقوقش کمه. کار ذهن آدمو باز می کنه. تجربه کسب می کنه آدم. خوبه. بهونه نیار. ادامه بده. خیلی باحاله!
منم خوبم! کار می کنم و کار و کار :)
سلام :)
من اینجا رو بیشتر دوست می دارم :)
خوش اومدم :دی
پاسخ:
خوش که اومدی البته!
من هنوز اینجا را دوست نمی دارم هنوز!
چه خوبه این بیدار شدنا
پاسخ:
اونقدرا موافق نیستم ...
ااا چرا؟
بنظر من اینجا صمیمی تره و آدم هی نمی ترسه فردا بیاد ببینه همه چیز رفته
تازشم آدم به همه چیز عادت میکنه دیگه :)
پاسخ:
عادت...
البته.
علاقه...
هنوز نه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی