شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

سر وقت

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ


بعضی ها خیلی زود رسیدند. آنقدر زود که مجبور شدند زود هم بروند. بعضی ها خیلی دیر رسیدند و من کاری برای شانس از دست رفته شان نمی توانم بکنم. فعلاً باید حواسم باشد به آن موقع شناسِ خاص که دقیقاً سر وقت رسیده انگار.



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
شب تاب

نظرات  (۴)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۵ میثم نجفی کندج
سلام،

صفحه "درباره من ..." رو خوندم ...

خوش به حالتون که با بچه ها سر و کار دارید ... بچه ها فرشته اند.

موفق باشید ...
پاسخ:
ممنون
شما هم موفق باشید
۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۰ أَنَا یَمَانِیٌّ
زیبا بود
من تجربه هر سه رو داشتم
چی بگم! فقط آخری حس خوبی دارد
سر وقت آمده
پاسخ:
فقط آخری حس خوبی دارد :)
بعضی ها هم باید همیشه در حال بمانند
پاسخ:
باید برسند که بعد بمانند! باید سر وقت برسند.
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۲ مهشاد هاشمی
اونی که زود اومد...اونی که دیر اومد
اونی که هنوز نیومده. منتظرشم
پاسخ:
میاد.
من فکر می کردم نمیاد. اشتباه فکر می کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی