شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

رژیم

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ب.ظ


یه همکار هم دارم که هر روز صبح ازم می‌پرسه: لاغر شدم؟ و منم زل می‌زنم تو چشماش و میگم: معلومه که شدی. بعد اون خوشحال و خندون می‌ره سر کلاسش و به رژیم‌های جدید فکر می‌کنه و منم خوشحال و خندون می‌رم سر کلاسم و به رژیم‌های جدید فکر می‌کنم!

رژیم چیز بدی نیست. می‌شه رژیم «فحش ندادن» گرفت و دیگه فحش نداد. یا مثلاً رژیم «مصرف نکردن دستمال کاغذی» گرفت یا رژیم «دوری از فکرهای بد». الان من در رژیم «حرص نخوردن» هستم و قلبم با آرامش بیشتری می‌زنه.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
شب تاب

نظرات  (۱)

من دو سال پیش رژیم نفرین نکردن گرفتم.
نه که قبلا همش نفرین کنماااا نه، ولی شده بود یکی دلمو خیلی شکسته بود میگفتم: "امیدوارم همین بلا سر خودت بیاد" یا مثلا "می بینم روزی که آهم دامنت رو گرفته باشه"
اما الان دو ساله که هر چقدر هم دلم بشکنه و آه بکشم فقط میگم: "خدایا واگذارشون میکنم به تو" یا "خدایا به راه راست هدایتشون کن"
پاسخ:
چه عالی . رژیم خوبیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی