شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

فرار فقط کار ترسوها نیست

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ



من از تو میپرسم که اگر گم و گور شدن بهترین راه حل نیست پس چه کوفتی می تواند باشد؟ یا نکند داری یک سخنرانی آماده میکنی در مدح ایستادگی و فلان؟ آدم باید خودش را هرچه سریعتر بردارد و فرار کند و جوری فرار کند که دیگر گذرش به جهنم نیفتد و باور کن که جهنم علاوه بر آنچه شنیدی و خود خدا هم گفته، همین جا روی زمین هم پیدا می شود و گیر افتادن در آن نیز هیچ سخت نیست. چه بسا آنها که ضعیف بوده اند اسیرش شده اند یا حتی بدتر، انتخابش کرده اند و ای وای! بیا ببین چه گندی بالا آمده! 

خلاصه این که تو که عاقبت فحش را میخوری، چه رو در رو و چه پشت سر، پس زودتر پایت را از منجلاب بیرون بکش که دست کم خودت به خودت فحش ندهی. متنفر بودن از خود، هیچ خوب نیست. آدم را شبیه عقربی میکند که خودش را نیش میزند ولی نمی میرد. 




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
شب تاب

نظرات  (۲)

۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۲ آشنای غریب
منم موافقم.شدیدا.بی خود نیست که میگن از این ستون به اون ستون فرج.بی خیال، یه ماه دیگه رو عشق.
پاسخ:
قربون تو برم من که همیشه اینقد بهم امید و انگیزه میدی. :))
دعا کن برام
یه ماه دیگه ^______^
من نفهمیدم چی شد فقط قسمت عقربشو فهمیدم
درکشم کردم
هی ام دارم نیش میزنم ب خودم
پاسخ:
همش توضیح همون عقربه بود. 
نکن این کارو. به خودت بیا و راه بهتری انتخاب کن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی