شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

یکی از افسرده هایی که در شهر قدم میزند...

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ


به مهدکودک های شهر زنگ میزنم و بغض میکنم. به دیدن دوست های قدیمی می روم و بغض میکنم. وارد خانه ی آینده ام می شوم و بغض میکنم. توی بازار می چرخم و بغض میکنم. با او حرف می زنم و بغض میکنم. تو زنگ میزنی و گریه میکنم. بار اول نیست که با تو حرف میزنم و گریه میکنم. صدای تو کاری میکند که دمل دلم سر باز کند و چرک هایش بیرون بریزد. حالا هم مثل همیشه نمیدانم دردم چیست. فقط میدانم که گاهی دلم بدجوری پر میشود. 

اگر فقط یک روز از عمرم می توانستم خودم را موفق، باعرضه، دوست داشتنی و حتی فقط خوب، احساس کنم، شاید اینقدر غمگین نبودم.



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
شب تاب

نظرات  (۲)

حتمن خوب و دوست داشتنی و باعرضه و موفق هستی.حتمن لاقل یکی از اینها را هستی جانم:)
پاسخ:
خب شما که منو نمیشناسی کاف عزیز...
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۶ آشنای غریب
اینهمه ناامیدی برای چی؟؟؟؟؟ من که دیگه تو رو می شناسم.احساست رو نسبت به خودت عوض کن.این عدم اعتماد بنفس از کجاست؟؟؟؟
.
.
.
حالا چشمها بسته،یه نفس عمیق،یکی دیگه،بازم یکی دیگه.تو به اندازه کافی خوبی، مطمئن باش.مطمئن. و تازه براحتی می تونی از این هم موفقتر،دوست داشتنی تر و خوبتر باشی .خودت رو دست کم نگیر عروس 12 روز دیگه.
پاسخ:
نمیدونم. حس میکنم چیزی که واقعا هستم یه آدم ناموفق و بده و فقط دارم به شکل مسخره و ناامیدانه و تابلویی ادای موفق و خوب بودن در میارم. 
من دیوونه ام؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی