شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

بر باد رفته

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ

یه زمانی دلم می خواست وبلاگم دنبال کننده و مخاطب ثابت و کامنت گذار و از این جور چیزها داشته باشه. واقعاً دلم می خواست نوشته هامو آدمای زیادی بخونن و دوست داشته باشن. آخه اون موقع ها خوب می نوشتم. مدام می نوشتم و قطعاً کلمه هام ارزش بیشتری داشتن برای مطالعه.الان چند وقته که نوشته هام به دل خودم هم نمیشینن؟ آرشیو وبلاگ هم که به کلی داغون شده. طفلی این 26 نفری که الان وبلاگمو دنبال می کنن، چی به دست میارن؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
شب تاب

نظرات  (۳)

این اتفاق برای همه نویسنده ها رخ ‌میده. بعدا می‌فهمی که این خَلاء، بهترین نوشته هاتُ ساخته.
پاسخ:
  بعید میدونم
سلام عسل
من نوشته ها الان رو بیشتردوست دارم پخته تره
پاسخ:
سلام گل من :)
چی بگم. لابد  دیگه.
دلم میخواد باز بگم
وبلاگت رو با نوشته هاش دوست دارم
هفته ایی یه بار هم شده بنویس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی