شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

شخصیتِ بدِ بازی

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ب.ظ


میگم اگه از این یکی هم اخراج بشم، تحمل نمی کنم شکست رو. طاقت نمیارم این حسِ بی فایده بودن رو. میگه اصلاً تو به هیچ دردی نمی خوری، خب؟ ولی منُ آروم میکنی. همین بسّه. باشه؟ حرفشو باور نمی کنم. میگم باشه. برای خودم « رالف خرابکار » تجویز می کنم. چشمامو می بندم، موهامو می بافم و با رالف تکرار می کنم : من بَدم و این خوب است ...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۴
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی