شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۸۵ ثبت شده است

سلام دوستان! اون موقع که هی از دیگرون مطلب میذاشتم میگفتید از خودت بنویس ! حالا این پست از خودمه ، پست قبلی هم از خودم بود ، به خدا !!!                                               **** به آسمان نگاه کن ،  خدای مرا ببین ....آبی بیکرانش را ........وسعتش را........ این خدای من است ......بزرگ و بی انتها ... به کوه نگاه کن ،  خدای مرا ببین .......عظمتش را ...........استقامتش را ..... این خدای من است ......عظیم و مستحکم ... به آب نگاه کن ، خدای مرا ببین ........زلالی اش را .......... پاکی اش را ....... این خدای من است .....پاک و طاهر..... به گل نگاه کن ..... گل را ببو .....آن را لمس کن .....خدای مرا لمس کن ...... این خدای من است ....گوشه ای از زیبایی او ........جلوه ای از قدرت او ...... انتخاب با تو .... به هر چه می خواهی نگاه کن ........هرکجا رنگ و بویی از خدای من ندیدی ،خبرم کن .....                                                                    " شاد و درخشان باشید "
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۲:۴۰
شب تاب
و برای تمام باغبانان روح من ... گفتی بیا با هم گل بکاریم ...به حرف های پر مهرت اعتماد کردم . کاشتیم ، دستانم بوی الفبا گرفت ! تلخ بود و شیرین آن روز ...آن روزی که صفری به بزرگی تمام بازیگوشی ها و سر به هوایی های یک دختربچه ی هفت ساله گرفتم ...و چقدر شرمگین بودم آن روز از بوی الفبای دستانمان.از نگاهت شکستم ، آب شدم ...نگاهی که مرا نمی زد ، مهربان بود.... ......گفتی :"دست هایت را به من بده ، به دست هایت ایمان دارم ..." دادم دستان کوچکم را به آن دست هایی که گرم بود ، مثل دستان مادر ... و از آن روز بود که شب ها ، خواب و آرزوی من "تو" شدن بود ...و روزها تمام تلاشم برای مثل "تو" شدن .... تکه تکه های روحم به دست تو بود . شکستنی بودند ، خودت گفتی ... همان روز که قلم به دستم دادی و گفتی : " اول بنویس به نام خدا ... تا روحت ضد ضربه شود ، نشکند ! ..." گفتی و نوشتم... گفتی .... نوشتم ..... نوشتم و نوشتم و قلمم را زمین نگذاشتم ... ...... و قلمم را زمین نخواهم گذاشت ، تا روزی که به معصومیتی بی پایان که دستانش بوی خوش الفبا می دهد ، بیاموزم که بنویسد :                              " اول بنویس به نام خدا ، آفریدگار معلم ... "                                                     "همیشه شاد و درخشان باشید"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۲:۳۸
شب تاب
خدا ، لرزش تن شقایق است زیر باران آیا تا به حال زیر باران چترت را بسته ای ؟ خدا ، بوسه ی قطره باران به تن نرگس هم هست ... زود باش ... چترت را ببند ... ! مگر آرامش نمی خواهی ؟...                                                                                "همیشه و همه جا بدرخشید"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۲:۳۹
شب تاب
سلام دوستان...   ای من ، ای زندگی ! در میان این همه واگویه ی پرسش در میان زنجیره ی بی پایان بی ایمانان در شهر های آکنده از ابلهان ای من ، ای زندگی ! به چه باید دل خوش داشت ؟   * به این که تو اینجایی ، که زندگی هست و یگانگی که نمایش بزرگ هنوز پا برجاست تا تو هم کلامی بر آن بیفزایی...                                                                                                      "از : والت ویتمن"                                                   "همیشه بدرخشید"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۲:۵۹
شب تاب
سلام دوستان خوب من... شادی شما همان اندوه بی نقاب شماست. چاهی که خنده های شما از آن بر می آید، چه بسیار که با اشک های شما پر می شود . هر چه اندوه درون شما را بیشتر بکاود،جای شادی در وجود شما بیشتر می شود. به راستی شما همانند ترازویی میان اندوه و شادی خود آویخته اید .                                                               "جبران خلیل جبران"                                                             "شاد و درخشان باشید"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۲:۱۳
شب تاب
سلام بچه ها...... باد ،باد ، باد باد اومد -کدوم باد؟ -همون که هو هو خندید باد بادکم تا دیدش به آسمون ها پرید -کدوم، کدوم باد بادک؟ -اون که سوار باده می رقصه خیلی شاده اون که دو تا چشم داره گوش داره با گوشواره -کدوم کدوم گوشواره؟ -گوشواره هایی که قشنگ و نازه مثل دم بادبادکم درازه بادبادکم رفته میون آسمون نخش میون دست من چشمای من دنبال اون   دوستای گللللللللللللللللللم !!ببخشید که نبودم، آخه اصلا تو این دنیا هم نبودم  که بخوام این جا باشم!!!!!!!!                                  "کودکانه و درخشان باشید"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۸۵ ، ۰۳:۱۷
شب تاب