شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۰ ثبت شده است

وقتی کاری رو که همش نیم ساعت وقت میگیره چهار روز پشت گوش میندازی و آخرش هم دقیقه نود با کلی حرص و جوش انجامش میدی هر چند درست و قابل قبول ، حتما یه چیزیت هست ! برو خودتو به روانپزشک نشون بده !
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۰ ، ۱۶:۳۱
شب تاب
یه غمهایی هست که تو نمی بینی دارم آب میشم اما زدم به بی خیالی ... عکس: دامنه ی کوه دماوند - زمستان ۸۹ *تو؟همان که یک روز تصمیم گرفت همه ی روزهای قبلش اشتباه باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۵:۳۱
شب تاب
خیلی وقته وبلاگ می خونم.وبلاگ های مختلف ، با موضوعات مختلف .چیز زیادی نمی دونم از اصول وبلاگ نویسی و گشت و گذار در نت و به اشتراک گذاشتن مطالب در فیس یوک و گودر و هزاز و یک جای دیگر .نمی دانم چطور می شود آمار بازدید وبلاگ را بالا برد یا چه می شود که گاهی پست های یک وبلاگ از ۱۰۰ تا هم بیشتر نظر دشت می کنند.خبر ندارم که چطور می شود که یک وبلاگ را توی لیست پیوندهای صدتا وب دیگر می بینم و وقتی مطالب و نظرها را می خوانم لحنها طوری است که انگار این آدمها صد سال است که هم را می شناسند . از قرارهای وبلاگی خبر ندارم . اصلا کل این قضیه ی وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی خیلی پیچیده است. تلاش و پیگیری زیادی می خواهد . من وبلاگ ها را می خوانم ، مثل یک کتاب . بی آنکه بدانم قوانین چاپ یک کتاب چیست یا چه مراحل فنی ای طی می شود تا کاغذ بشود کتاب یا اینکه این نویسنده کیست ، دوستان ادبی اش چه کسانی هستند یا چه و چه . وبلاگ ها را می خوانم مثل کتاب .کاری به جزئیات ندارم .فقط گاهی حسودیم می شود به همه ی آدمهایی که با نوشتن دوست پیدا می کنند ، یک عالمه دوست .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۰ ، ۰۷:۱۲
شب تاب
آرزو دارم یه روز توی یه همچین عکسی ایستاده باشم.چندان دور نیست اون روز، حدود شش سال دیگه ! عکس:اساتید گروه جغرافیا دانشگاه تربیت معلم تهران-سمینار بررسی تحولات برنامه های درسی و رشته های علوم جغرافیایی -اسفند ۸۹-دانشگاه تربیت معلم تهران(حصارک)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۰ ، ۱۴:۱۹
شب تاب
زندگی مثل یه پازل می مونه . خوب و بدش رو باید کنار هم چید تا عاقبت یه تصویر کامل به دست بیاد . فقط باید حواس آدم جمع باشه که هیچ تکه ای  گم نشه یا توی جای اشتباه قرار نگیره.    عکسها : پازل ۲۵۰۰ قطعه ای که کمتر از دو ماه طول کشید چیدنش تموم بشه . شهریور ۸۹
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۰ ، ۱۴:۰۱
شب تاب