شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

همسفر

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ



با خودم و خودت مدام می‌روم سفر و برمی‌گردم، از غم به شادی، از تاریکی به نور، از بدبختی به خوشبختی، از تلاطم به آرامش. با خودم و خودت فراز و فرود را تجربه می‌کنم و این همان «زندگی» است، شک ندارم.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
شب تاب

نظرات  (۱)

سلام

چقدر خوب که مسیر تعالی رو میری جلو این حرکت زیبا و ستودنیه

دعا میکنم همیشه همینطور باقی بمونه خوشبخت و راضی و دل آرام که از هرچیزی بالاتره و هرکسی قدر این نعمت رو نمیدونه

ایمان دارم که میدونی قدر لحظه لحظه هاتو

پاسخ:
سلام مصی
تو خوب می فهمی حس و حال منو
ممنون که دعام میکنی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی