شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

کسی سر رسید باطله نمی خواد؟

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۵۴ ب.ظ
خب دیگه ، مثل اینکه جدی جدی سال ۹۰ داره تموم میشه . هر چی خودمو زدم به اون راه آخرش دیدم نمیشه ! نه اینکه خیلی ازش خوشم بیادها ، اتفاقا یکی از مسخره ترین سالهای عمرم بوده و هست این ۹۰ ، فقط می ترسم . می ترسم دوباره روز اول فروردین ۹۱ مثل سال های قبل بردارم توی دفتر خاطراتم بنویسم " سال جدید داره شروع میشه ! چقدر خوشحالم!حتما یه سال فوق العاده خواهد بود!" و بعد روزهای آخر سال بنویسم " خدا رو شکر که داره تموم میشه ! این مزخرف ترین سال عمرم بود ..." ... امروز بالاخره شروع کردم به اتاق تکونی.همه چی رو گردگیری کردم حتی سررسیدهای باطله رو. یه عالمه سررسید باطله دارم واسه سال قبل و سالهای قبل تر که تر و تمیز و بدون خط خوردگی توی قفسه هام جا خوش کردن . دلم نمیاد دور بریزمشون ، کلاغها چیزای طلایی و براق رو جمع می کنن و من کاغذ!! به کسی هم نمی تونم هدیه بدمشون ! کسی قبولشون نداره! یکی نیست بگه بابا اینا تاریخشون گذشته ، ورق هاشون که هنوز سفیدن . اصلا مگه حتما باید توی هر صفحه ی سررسید مطالب مربوط به اون روز رو نوشت؟به خدا من هزار بار شده که مثلا برداشتم توی تاریخ ده مرداد نوشتم : امروز بیست و پنج اسفنده، تولد یکی از بهترین دوستام" ، به هیچ جا هم بر نخورده !! تازه هر سال هم به تعدادشون اضافه میشه چون آدمای دور و برم همه خودشون سررسید بده هستن ! حتی اینقدر حس شوخ طبعی ندارن که اگه همون لحظه که سررسید رو دادن بهم و من برگشتم گفتم : "فلانی سررسید لازم نداری؟من همین الان یه دونه به دستم رسید!" بگن : " چرا اتفاقا !خدا تو رو رسوند! الان یه ماهه دارم دنبال سررسید می گردم!!" و با هم بزنیم زیر خنده ! ... چی دارم میگم؟ چهار پنج روز دیگه عیده،باورت میشه؟و تو حتی تولد وبلاگم رو هم تبریک نگفتی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۵
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی