شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

دومین بازی ِ وبلاگی ِ تمام ِ عمر ِ وبلاگ نویسیم !!!!

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۳۸ ب.ظ
زهرا ی نازنین( کمد جوراب های یک فیلسوف )، به یه بازی دعوتم کرده ... : اگر ماهی از سال بودم :  دی اگر یک روز هفته بودم :  جمعه اگر یک عدد بودم : ۱۰ اگر جهت بودم :  جنوب اگر نوشیدنی بودم :  شیر کاکائو ی سرد ! اگر گناه بودم :  ... اگر درخت بودم :  سپیدار اگر میوه بودم :  هلوی هسته جدا ! اگر گل بودم :  زنبق اگر آب و هوا بودم :  معتدل برفی ! یا ابری بدون بارون اگر رنگ بودم :  صورتی اگر پرنده بودم :  طاووس اگر صدا بودم :  صدای طاووس ! اگر فعل بودم :  نشستن ! اگر زمان بودم :  حال استمراری ! / ساعت ۰۰- ۰۰ اگر یک خیابان بودم :  خیابان انقلاب اگر یک فیلم بودم :  اینسپشن(تلقین) / شب یلدا اگر یک پزشک بودم :  روانپزشک اگر یک پنجره بودم :  پنجره های خیلی بلند و بزرگ اگر تاریخ بودم : ۳۰  اسفند اگر ساز بودم :  پیانو اگر کتاب بودم :  تنهایی پر هیاهو / بالا بلندتر از هر بلند بالایی اگر شعر بودم :  غزل های محمد علی بهمنی اگر طبیعت بودم :  کویر اگر حس بودم :  بخشش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۰
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی