شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

نوروز؟

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ
بوی عیدی؟ بوی توپ؟ بوی کاغذ رنگی؟ هه! من از این عید هیچ بویی حس نمی کنم. به شکل خنده داری، یهو سال تحویل شد! بعدشم روزگار ما کاملاً شبیه گذشته ادامه پیدا کرد. آرزومه مثل خیلی های دیگه، واقعاً یه سال، حس خوبی داشته باشم در مورد نوروز. یا لااقل یه حس متفاوت نسبت به سایر روزهای سال داشته باشم. دوست دارم بدونم بقیه دارن از چی حرف می زنن، وقتی میگن حس خوبی دارن و احساس نو شدن می کنن و تصمیم دارن چیزای جدیدی رو تجربه کنن و خلاصه وقتی از همین حرفای دَمِ عیدی می زنن. برای من که نوروز یه روزیه کاملاً شبیه روزهای دیگه. اگه به گرم شدن هوا و اومدن بهار باشه، درخت حیاط ما دو هفته ای هست که جوونه زده. اگه به چرخیدن خورشید و اعتدال و این حرفها باشه، زمین که همیشه داره می چرخه! اگرم دنبال بهانه اید... بد نیست. باشید. دنبال بهانه باشید. عیب نداره. همه چی خوبه! فکرشو بکن! ما از این عید حتی دید و بازدیدش رو هم نداریم! عجب عیدی! دارم لذتش رو می برم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۱
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی