شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

پشتِ کوهم...

چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ
لپ تاپ به خانه ی برادر است و تلفن و به تبعش اینترنت، به گور! سه روز رفتیم مسافرت اجباری و برگشتیم و عالم زیر و رو شد! حالا هی بگو بوی عیدی و فلان! ولی روزگار بدجور به کام است اصلاً. حس می کنم امسال برخلاف میل باطنی ام حتماً اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد و از قضا دلم به اتفاقات خوب هم گواهی می دهد! فکرش را بکن! آدم باید مریض باشد که وقوع اتفاق، هر چند خوب ، بترساندش! مریض! اینقدر به سکون علاقه دارم که اگر حلزون بودم هم دق می کردم چه برسد به خرگوشی، چیزی. نمی دانم این شیرِ قوی پنجه ی آتشین، روی چه حسابی چسبیده وسط طالع من.  امروز برای صرفه جویی در هزینه ها، گشنه و تشنه و افتان و خیزان ، دوباره فلسطین تا انقلاب را پیاده گز کردم تا برسم به چند دقیقه ای اینترنت مجانی و خالی کردن عقده ی دل. خلاصه اصلن وقت ندارم  از دوستان  تشکر کنم و روی ماه تارا را ببوسم و دست همگی را به گرمی بفشارم. فقط یکی به مدیر یک رب مانده خبر برساند که کامنت ها و دستورالعمل جدید رؤیت و به روی چشم گذاشته شد. دیگر اینکه سرم گرسنه ی خواندن وبلاگ هاست و  محرومم از این  دوست داشتنیِ دوست داشتنی ام. دارم غصه می خورم. همگی مراقب خودتان باشید.   من هم دارم سعی می کنم که باشم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۱
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی