شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

قطعاً "14 سالگی" نکرده ام

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱ ق.ظ
نمی دونم وقتی ۱۴ ساله بودم، داشتم چیکار می کردم که حالا دارم کارهای چهارده سالگیمو انجام میدم. انگار دو دوره از زندگیم، جاشون باهم عوض شده. جای ۱۴ تا ۱۸ سالگیم با ۱۹ تا ۲۳ سالگیم. نمی تونم جلوشو بگیرم. راهِ طبیعت رو که نمیشه سد کرد. فقط دارم به همه ی اون کسایی فکر می کنم که فکر می کنند سرمایه گذاریشون بر باد رفته و با اون همه زحمت، آخرشم اونی نشده که می خواستن. دارم به چند محاسبه ی اشتباهِ کوچک فکر می کنم. ناراحتم. ولی نه زیاد. دستِ من نبوده. فقط می تونم توصیه کنم که کتابهایی درباره نوجوان ها رو هم به سبد مطالعه شون اضافه کنن! ببخشید...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی