شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

اینم از چهارمیش!

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۱۵ ب.ظ
خب دیگه! ظاهراً یه نفر به شکل مخفیانه و گمنام و خیرانه، داره هزینه ی برآورده شدن آرزوهای منو پرداخت می کنه و خدا هم معامله رو قبول کرده. منم که این وسط لذتشو می برم و به خودم تبریک و تهنیت میگم! و البته برای اون فرد گمنام احتمالی هم دعای خیر می کنم!هر کی که هست، خدا حفظش کنه!                                       به لطفش  من الان، چندتا بچه دارم!!! فعلاً که  زمانه قرعه ی نو به نام من زده و حالم و خودم، از خوشی نمی دونیم واکنشمون باید چی باشه. توصیه می کنم اگه درخواستی چیزی دارید، زودتر بگید. با این حالِ خوشی که وسط زندگیم اتراق کرده، دست رد به سینه تون نمی زنم! ------------------------------------------------- با این همه، دردی هست، که می سوزاندم. می خراشدم. ویرانم می کند...  ---------------------------------------------------------------- * قدم قدم... البته پنجمی و ششمی هم در مرحله ی نهایی هستن.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی