شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

بچه ها...

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۴۷ ب.ظ
باید آموزش ببینن، ولی نباید بفهمن که دارن آموزش می بینن. باید دوستت داشته باشن، ولی نباید بهت وابسته بشن. باید به حرفت گوش کنن، ولی نباید ازت بترسن. باید بازی کنن، ولی نباید سر و صدا کنن. باید حمایت بشن، ولی نباید لوس بشن. و... سخته. رسیدن به همه ی اینا و رعایت چیزایی برای رسیدن به یه همچین تعادلی، خیلی سخته. همه ی خیالاتم رو دارم تجربه می کنم. یه عالمه مرز توی دنیای بی مرز بچه ها وجود داره که رد شدن از هرکدوم تاوان داره. دارم سعی می کنم این حد و مرزها رو بشناسم و رعایت کنم. فعلاً یه کم گیج و کُندم. ولی به خودم امید دارم. کاش امیدم ناامید نشه.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۷
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی