شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

برای آن نیمه ی دیگر

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۲ ب.ظ
واقعاً اینطوری فکر کردی؟ که تنهایی برم خرید؟ تنهایی برم ساندویچی؟ خودم با خودم برم بستنی بخورم؟ دست خودمو بگیرم و برم پارک قدم بزنم؟ برم سرِ کار و مستقل بشم؟ و بشم خودم و خودم؟ که فقط نظر خودم مهمه برام در مورد چی پوشیدنم؟ که اذیت نمیشم از اینکه کسی دستپخت اختصاصیمو نمی خوره و ازش تعریف نمی کنه؟ که دوست دارم خونه رو مرتب کنم، فقط برای خودم؟ که فرقی نداره واسم کسی منتظرم باشه یا نه؟ که دلم می خواد یه نفری دنیا رو بذارم تو جیب بغلم؟ هه ... نه عزیزِ جانم. اینی که گذاشتی به حال خودش و رفتی و خیال کردی می خواهد و می تواند همه چیز را تنهایی، ورژنِ دو نفره ی من بود، نه آن مدلِ تک نفره ای که فکر کردی دانلود کرده ای از دلِ دنیا.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۵
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی