شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

آسمان ابری بود

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ
به اینکه، اگر عکاس می شدم هم، بد نبود، فکر می کنم... ****** یک وبلاگ پیزوری دارم و روزی هزار نقشه می کشم برایش و هرچند وقت یک بار زیر و رویش می کنم الکی که مثلاً یک کاری کرده باشم وقتی آسمانم ابری است تا صاعقه هایم نگیرد به چیزهای اساسی تر و مهم تر و بنیادی تر و هوا همانطوری ابری بماند لااقل و طوفانی نشود دیگر. طفلکی خیلی هوایم را داشته تا به حال. چقدر دلم می خواست حالش بهتر از این بود و دوستان بیشتری داشت، اما نیست و ندارد. چون خودم نیستم و ندارم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۴
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی