شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

قدم خیر

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۳۶ ب.ظ
همکار جان را شوهر دادیم! شبِ نامزدی برداشته به من اس داده که دارم می میرم از استرس و ای داد و ای فغان و حالا چه می شود؟ و از این حرفها. یک چند خطی تایپ کردم برایش و فرستادم و ذره ای آرام شد و بله را گفت عاقبت. گفتم همین جا تمام می شود ولی نشد و حالا باید بنشینم برای همفکری که ولنتاین چه بخرد برایش که نه ارزان باشد و نه جدایی بیاورد و اول فروردین هم تولد طرف است و پول باید باقی بماند برای هدیه تولد و الی آخر. حالا نه که من خیلی تجربه دارم در این زمینه ها و سلایقم جور است با خلق الله. اصلاً مرا چه به این چیزها. مهم این است که به این باور رسیده ام که اسمم را باید می گذاشتند قدم خیر. خیلی به حال و روزم می آید. این چندمین نفر باشد که تنه اش به تنه ام خورده و راهِ خانه ی بخت را پیدا کرده خوب است؟ حالا تازه این یکی را فقط چند ماه است که می شناسم. جور عجیبی گیج می زنم. لالایی می خوانم و خودم خوابم نمی برد. واقعاً مَردُم چه فکری می کنند در رابطه با من؟! * امشب، حالم گرفته بود. بغض داشتم. میم نبود. خیلی تابلو و رسماً به وسیله ی خواهرش منو پیچوند. قطعاً هرگز به روی خودش نمیاره. دست به دامن سین شدم. آن هم یک جورِ دیگر... دلتنگی شاخ و دم ندارد. این بغض های ناگهانی شاخ و دم ندارند. همه چیز خوب است. کار و قد و نیم قدها و برنامه ی جدیدی که برای این روزهایم ریخته ام و تهش می رسد به یک اتفاق خوب در سالِ آینده، و همه چیز. همه چیز خوب است و این مسخره است خب. می خواهم باشی. می خواهم باشی. می خواهم باشی...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
شب تاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی