شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

عروس

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ



قصه‌های زیادی هست بر سر زبان‌ها. آدم‌ها با قصه‌های زیادی زندگی می‌کنند، قصه‌های تلخ و شیرین. ولی بعضی‌ها هستند که قصه‌های تلخ را ویران می‌کنند، از ریشه به ریشش می‌خندند و جوری آن قصه‌ را زیر و رو می‌کنند که انگار همه‌ی تلخی‌اش از کج‌فهمی و حماقت آدم‌ها بوده.

تو، یکی از آن بعضی‌ها هستی. آشناترین غریبه‌ای که یک روز وارد حریم ما شدی و حالا این حریم بدون تو هیچ معنایی ندارد.

معنای همه‌ی کلمه‌های خوب را در تو پیدا کرده‌ام. به تو نگاه می‌کنم و یادگیری‌ام یک لحظه متوقف نمی‌شود. شاید روزی من هم یکی از بعضی‌ها شدم.

دوستت دارم ، بابت همه چیز ممنونم و خدا را شکر می‌کنم که تو کنار ما هستی.




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
شب تاب

نظرات  (۱)

از بابت لطف و حسن نظرتون ممنونم عروس خانوم.
پاسخ:
این نه لطفه نه حسن نظر. عین حقیقته :) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی