شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

در ستایش کتابخانه

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ


کتاب خواندن یکی از درستترین کارهای دنیاست

و کتاب خریدن یکی از اشتباهترین کارها




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
شب تاب

نظرات  (۴)

عجب .......
پاسخ:
اوا سلام!
موافق نیستی با حرفم؟ :)
ببخشید سلام
راستش نمیدونم اما شک دارم که موافق باشم
پاسخ:
خب باید بعضی وقتا بعضی اشتباها رو مرتکب شد و بعضی کتابا رو خرید!
موافقم..کتابخونه یکی از بهترین نقاط دنیاست به هزار دلیل..
ولی بعضی از معدود کتاب ها رو هم باید داشت ... نه اونطور که داشتن کتابخونه ی شخصی هم تبدیل به یک نوع تجمل بشه..
پاسخ:
بعضی کتابا رو باید خرید، اونم بعد اینکه دو سه بار خوندیشون و فهمیدی که واقعا ارزش خریدن دارن.نه هر کتاب جدیدی که چاپ میشه.
اما من دوست دارم کتاب رو بخرم 
البته قبل اش کلی در مورد اون کتاب تحقیق می کنم
می دونی وقتی کتابی رو میخری احساس امنیت می کنی : این که کسی نمی تونه اونو ازت پس بگیره
این حرف رو یه کتابخونه رو قهار داره بهت میگه
پاسخ:
تا حالا خیلی از کتابایی که خریدم (باتوجه به همین قانون و عقیده ای که واسه خودم دارم)، بخشیدم رفته. از وقتی خوندن یاد گرفتم کتابخونه می رفتم و هنوزم معتقدم کتاب نباید خریده بشه.
بعضیا دوست دارن کتاب بخرن مثل بعضیا که دوست دارن تمبر جمع کنن. خب هرکس سلیقه ای داره و علاقه ای. فقط همین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی