شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

رویاهای ما شب تاب هایی هستند که در آسمان ذهن ما می درخشند...

شب تاب، خورشیدِ کفِ بشقاب

اگر می شد اینجا نبود و جای دیگری بود، «شاید» خوب بود.
و همین «شاید» است که جا را تنگ می کند...

بایگانی

راه سخت را انتخاب نکرده ام

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ب.ظ


دستم را که برای بار دوم بریدم برای بار هزارم با خودم تکرار کردم، نه اینکه اگر عشق نباشد، زندگی نشود، نه. می شود، فقط سخت می شود. خیلی سخت. کار راحتی نیست که بخواهی هم همان آدم قبل باشی و هم نباشی. هم از دستت خون بچکد کف آشپزخانه و هم افسردگی نگیری. البته افسردگی مستقیماً  به بریدگیِ انگشت مربوط نمی شود ولی خب غیرمستقیم که می شود. شکر خدا که کتابخانه ام مهربان و استوار گوشه اتاق ایستاده و من هم آدمِ خود گول زننده ی خوبی هستم وگرنه من و پذیرایی از هفت مهمان؟ هر چه فکر می کنم به پاس این موفقیت برای خودم چه جایزه ای بگیرم، چیزی لایق و درخور پیدا نمی کنم! دختر لوس بابا دارد بزرگ می شود انگار.





موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱
شب تاب

نظرات  (۴)

خسته نباشی خانوم خانه خود.
پاسخ:
ای جان
ممنون
دعام کنید توروخدا
سلام خانم خانما
خسته نباشی .... مطمینم خیلی عالی از پسش براومدی
پاسخ:
سلام
جات خالی
کاش میتونستم ببینمت ولی ای دریغ...
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۵۲ د‌ل‌باخته ..
سلام
چندین بار است که مردد بودم که آیا تبریک گفتم به شما یا نه، اما حالا که سالروز ازدواج پدر و مادرم رسیده باید از تردید رهید؛ 
من هم به نوبه خودم تبریک می گویم به شما
ان شاءلله که زیر سایه امام زمان، خوشبخت و موفق و عاقبت بخیر باشید و فراز و نشیب های زندگی را با توکل به خدا پشت سر بگذارید.
خدا محبتتان را در دل های هم روز بروز بیشتر کند.
خیر پیش
پاسخ:
سلام
شما همیشه صاحبدلید. 
ممنون. 
الهی عاقبت بخیر و سلامت باشید.
سلام نارنجی جانم. دلم برات تنگ شده .
کاش بشه هرچه زودتر ببینمت :*
پاسخ:
سلام نارنجی خانوم جان
خوبی؟
دل منم تنگه..
امان از زندگی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی